movietime

Vandaag ga ik jullie op de hoogte houden van alle nieuwe films of films die eraan komen,

Harry Potter & The Deathly Hallows part 2 is vanaf 13 juli te zien in H5 (in 2D). Zelf vind ik de HP films altij erg leuk, ik kijk ze al van jongs af aan en heb nog geen deel gemist dus dit is zeker een must voor mij. Natuurlijke spelen de fashionable Emma Watson en de knappe Daniel Radcliffe erin.

Bad teacher draait al. Ik heb hem zelf al gezien en het is een hele leuke film. Camaron Diaz speelt erin en ze is een juf op de basisschool. Ze wilt graag een borstvergroting maar daarvoor heeft ze geen geld maar ze doet er dan ook alles aan om dat geld te krijgen. Het is een leuke en grappige film, zeker kijken dus!

Monte Carlo. Hierin spelen de fashionable Selena Gomez, Leighton Meester en Katie Cassidy. In de film gaan ze na het halen van hun examens naar Parijs maar ze krijgen door een foutje de suite van een Britse socialite. Zo komen ze in een wereld van designer kleren, paparazzi en een vakantie in Monte Carlo. Zelf ga ik deze zeker kijken, ik ben erg benieuwd naar deze film. Deze draait wel pas vanaf 28 juli.

Larry Crown. In deze film spelen Tom Hanks en Julia Roberts. Eindelijk denkt Larry (Tom Hanks) promotie te maken maar dan word hij ineens op straat gezet. Hij besluit weer terug te gaan naar de universiteit en daar ontmoet hij de knappe Mercedes (Julia Roberts). Het is een Romantische Komedie.Leuk om met je vriendje te kijken. Maar dan moet je wel nog wachten tot 4 augustus.

En natuurlijke niet te vergeten breaking dawn. Zelf ben ik echt fan van de twilight serie met Kirsten Stewart en Robert Pattinson. Ik heb alle 3 de delen gezien en ik kan niet wachten tot het laatste deel. Bella staat nu voor het ultieme keerpunt. Ze wordt verscheurd door haar intense passie voor Edward enerzijds en haar grote vriendschap met Jacob anderzijds. Kiest ze voor de duistere maar verleidelijke wereld van de onsterfelijken, of besluit ze toch een volledig menselijk en dus sterfelijk leven te leiden? Bella is de schakel geworden in het eeuwigdurende conflict tussen de weerwolven en de vampiers. Haar keuze bepaalt het lot van beide stammen. Zeker een aanrader denk ik!



Geen opmerkingen :

Een reactie posten