Schoolspullen

Maandag 5 september moet ik alweer naar school toe, dus heb ik natuurlijk al mijn schoolspullen al in huis!


Ik heb maar 2 rollen kaftpapier gekocht (beide action), omdat ik niet weet hoeveel boeken ik krijg.. Als ik veel boeken krijg, kan ik er maandag altijd nog een paar rollen bij kopen (;










 Alleen het roze wiskunde schrift is nieuw, de rest heb ik overgehouden van alle voorgaande schooljaren.
 Al deze schriften zijn van de action.





Deze map is ook van de action. Het is een vierringsmap.










Deze tapbladen zijn van de trekpleister.





Deze 3 schriften zijn van de kruidvat.








Deze potloden zijn van de HEMA. (Er zitten drie in een pak, één blauwe en twee roze)




Dit etui is nog van vorig schooljaar. Deze komt uit Tsjechië.
Deze agenda komt uit Duitsland. Deze agenda is van dezelfde makers als mijn agenda van vorig jaar. Mijn vorige agenda beviel me erg goed, dus daarom heb ik weer ongeveer dezelfde gekocht.


Zoals je hebt kunnen lezen hou ik van goedkope school spulletjes van de action, kruidvat en trekpleister. Na deze lange vakantie begin ik me een beetje te vervelen dus ik heb opzich best wel weer zin om naar school te gaan (;

Liefs,
Inge

1 opmerking :

  1. Maakt niks uit dat dingen van de action zijn.
    er is er nu een in mijn woonplaats gekomen en het is harstike handig, als ik wat nodig heb haal ik het daar.
    en het is nog leuker omdat het ook nog is goedkoop is.

    BeantwoordenVerwijderen