Review nail art kwastjes

Hallo iedereen!

Als jullie mijn unboxing-post van 20 april hebben gelezen, weten jullie dat ik 12 nail art kwastjes binnen heb gekregen. In de reacties werd mij gevraagd om ze te reviewen, dus dat heb ik gedaan.














Vandaag had ik eindelijk weer tijd om mijn nagels te doen. Ik heb al meer dan een jaar een bepaald ontwerp in gedachten gehad en die heb ik nu dus uiteindelijk gedaan. Het gaat om een gestreept ontwerp met twee goudachtige kleuren. Omdat goud op oranje lijkt, is dit ontwerp ideaal voor Koningsdag, maar kan het - juist omdat het niet oranje is - de dagen erna ook nog gedragen worden.
















Omdat het een gestreept ontwerp is, kan ik mijn nieuwe kwastjes uitproberen. Ik vind ze heel zacht aanvoelen, dus was ik bang dat ze alleen geschikt zijn voor acrylverf (wat ik ook vaak gebruik). Ik heb eentje uitgeprobeerd met nagellak. De strepen werden precies zoals ik ze wilde: dun.

Na het schoonmaken van het kwastje met nagellakremover was ik aangenaam verrast. Het kwastje was nog steeds redelijk zacht. Als dit kwastje de volgende keer na het schoonmaken toch nog hard wordt, heb ik altijd nog 11 anderen die ik dan weer kan gebruiken. Ik heb ook wel eens kwastjes uitgeprobeerd die echt voor nagellak bedoeld waren, maar die werden allemaal hard. Ik ben dus ook zo blij dat ik deze kwastjes gevonden heb.

Ik zou deze kwastjes dus aanraden. Je krijgt 12 dunne kwastjes die niet alleen geschikt zijn voor acrylverf, maar ook voor nagellak. Ze zijn ook niet duur: 12 voor omgerekend minder dan 2 euro. Ik zal deze kwastjes zeker vaker gebruiken.

x
Inge

Hier kun je de kwastjes kopen:
http://www.ebay.com/itm/281240294761?var=580284069797&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649


PS.
Dit is het resultaat van mijn Koningsdag nail art:
















Morgen komt de tutorial!

2 opmerkingen :

  1. Tof! Leuk ook dat je naar de vragen van je lezers luistert, haha.
    Liefs!
    http://rodelippen.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het altijd wel leuk om suggesties te krijgen (;

      Verwijderen