Unboxing!

Hallo allemaal!
Gistermiddag kwam er een van mijn eBay-pakketjes binnen.
Zo zag het pakketje eruit:
















Heel netjes dus! Deze envelop is heel makkelijk te openen, veel makkelijker dan dat ik gewend ben.


Toen ik het pakketje opende zag ik dat het mijn nail art kwastjes zijn! :D





























Het zijn 12 dunne kwastjes. Ik heb ze op eBay gekocht voor AU $ 2,83. Dat is ongeveer €1,90.

Ik verwacht binnenkort nog 2 pakketjes, dus ik zal wanneer ze binnenkomen nog een unboxing doen voor jullie.

xx
Inge


Hier kun je de kwastjes kopen:
http://www.ebay.com/itm/281240294761?var=580284069797&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

6 opmerkingen :

  1. Leuk! Ik moet echt nog een keer wat op Ebay bestellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit! Ik ben benieuw hoe ze zijn, review? :)
    Liefs!
    http://rodelippen.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb deze ook, vind ze zo fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk! Ik heb die ook ooit besteld en toen kwamen ze kapot binnen :(

    BeantwoordenVerwijderen