Shoplog Groningen

Hallo allemaal!

Ik heb vandaag weer een shoplogje voor jullie! Ik ben vandaag wezen winkelen in Groningen en natuurlijk heb ik ook weer leuke dingetjes gekocht!





















Ik ben bij de IKEA begonnen met winkelen, omdat ik nog een cadeautje moest kopen voor mijn zus en ik weet dat ze bij de IKEA altijd leuke hebbedingetjes hebben.




















Deze leuke pandaknuffel was maar € 2,99. Ik zit dus nog te twijfelen of ik 'em cadeau wil doen of zelf wil houden.
















Deze bakvormenset was maar €4,99.
































Deze waxinelichtjes ruiken ZO lekker. Dertig waxinelichtjes kosten €1,99.


Na de IKEA ben ik nog naar de Kruidvat gegaan, omdat ik er laatst achterkwam dat ze in dit filiaal MUA verkopen. Ik was nog op zoek naar een nieuwe eyeliner, dus ik hoopte dat MUA iets voor me zou hebben. Helaas heb ik de winkel zonder eyeliner moeten verlaten. Wel heb ik andere leuke dingetjes gekocht.




















Ze verkochten er deze Brosse Eierkoeken van Bolletje. Ik heb ze nog nooit gehad, dus ik was wel nieuwsgierig er naar en omdat ze maar €0,99 kosten, heb ik ze maar meegenomen.

















Ze hadden er ook een actie: 20% korting op professionele make-up kwasten. Ik heb daarom deze meegenomen voor maar €2,39.


xx
Inge

PS. Hebben jullie nog suggesties voor goede eyeliner?


1 opmerking :