Shoplog!

Hallo allemaal!

Zoals altijd weer een shoplog op zondag! Een deel van de dingen die ik gekocht heb, kocht ik op maandag. Het andere deel kocht ik op dinsdag.





























Als eerst begin ik met de aankoopjes van de trekpleister. Er was een actie van 1+1 gratis op alle geschenkverpakkingen. Ik zag een leuke verpakking liggen van burberry brit met een eau de parfum (50ml en 7ml) en een bodylotion (50 ml). Deze verpakking kostte €35. Vanwege de actie heb ik de goedkoopst mogelijke cadeauverpakking gepakt en heb ze samen kunnen kopen voor €18,44. Bij de trekpleister heb ik ook nog een maxfactor pakketje gekocht voor €4,95.




































































Bij de Xenos heb ik ook weer van alles gekocht. De fleecedeken met mouwen was in de aanbieding voor €3,50. De kerstkoekjes en yep! kostten beide 50ct. De adventskalender en zuurstokjes waren 25ct. De kerstkoekjes met koektrommel kostte een euro.






Ik heb bij de kruidvat alleen twee lakjes gekocht van Sinful Colors voor €2 per stuk.



Bij de blokker heb ik dit koekjessetje gekocht voor een euro.




Bij de shoeby verkochten ze leuke armbandjes voor €2 per stuk.




De Scooter was weer heropend, dus daar moest ik natuurlijk weer eens langs. Daar zag ik deze leuke broek voor €25.






































xx
Inge

Geen opmerkingen :

Een reactie posten