Review: Schwartzkopf Stylist Ultîme Biotin+ Volume

Hallo allemaal!

Vandaag heb ik een review voor jullie. In een unboxingpost van een tijdje geleden zagen jullie dat ik producten van Schwartzkopf Stylist Ultîme Biotin+ Volume had gewonnen. Ik heb nu genoeg tijd gehad om tot een goed oordeel te komen over deze producten.


Als eerst mijn oordeel over de Foam Mousse. Ik vind dit echt een geweldig product. Ik doe na het douchen een beetje in mijn haar en dan föhn ik het. Hiervan krijg ik veel meer volume, echt fantastisch! Dit is een echte aanrader!

De powder spray gebruik ik vaak nadat ik wakker ben voor een extra volume boost. Het geeft wel een beetje meer volume, maar niet erg spectaculair. Ik zou deze niet echt aanraden, maar ook niet afraden.


De soufflé vind ik ook echt geweldig! Het heeft een beetje de textuur van chocolademousse. Je hebt maar een heel klein beetje nodig voor je hele haar. Ik kneed mijn haar vervolgens in model tot het perfect zit. Dit is wel echt een aanrader.

Ik ben zelf nooit zo'n fan van haarlak, omdat mijn haar van nature niet sterk is en dus snel beschadigd raakt. Mijn haar blijft met de haarlak wel lang in model zitten en het pluist wat minder. Als je van haarlak houdt zou ik deze wel aanraden. Ik zou 'em zelf denk ik niet weer kopen, omdat ik gewoon niet zo van haarlak hou.

Elk product kost €5,99. De hele lijn van producten ruikt echt ontzettend lekker! Alleen daarom zou ik een groot deel van de lijn al weer willen kopen! (;

xx
Inge

Zie hieronder een video die ik gemaakt heb waarin ik in het Engels de producten review, voor als je dat liever hebt dan een artikel! (;


1 opmerking :

  1. Oh ik ga de Mousse ook eens proberen, dankje voor de tip ;)

    BeantwoordenVerwijderen