Shoplog!

Hallo allemaal!

Ik kan geen twee weken zonder te shoppen, dus natuurlijk heb ik weer een shoplogje voor jullie!


Lees snel verder als jullie willen weten wat ik allemaal gekocht heb!

Allereerst heb ik een roze leren jas gekocht bij de Hema. Erg leuk voor de lente! Deze was afgeprijsd van €50 voor €20 en de tweede was gratis. Mijn zus en ik hebben allebei een leren jasje gekocht, waardoor ik er eigenlijks maar €10 voor heb betaald.



Het eerste dat ik zag toen ik de Action binnenliep was de bloemenmix voor bijen. Mijn moeder had al een keer eerder dit jaar een zelfde soort bloemenmix gekocht, maar dan speciaal voor vlinders. Toen ik deze bus zag, wist ik meteen dat ik deze ging kopen. Ik hou ontzettend veel van bijen, dus natuurlijk moest ik wat bloemetjes kopen voor de bijtjes. Deze bus kost €1,69, erg goedkoop voor 15 vierkante meter aan grond. Ik heb ook een reep van Milka gekocht voor €0,69. Ik heb deze variant nog nooit eerder geprobeerd en ik was er dus wel benieuwd naar.


Ik heb bij de Kruidvat alleen reinigingsmiddel gekocht voor mijn make-up kwasten. Een fles van 200 ml kost €2,99. (Sorry voor de slechte foto)



Ik ben ook bij de Fiftysix outlet geweest. Hier heb ik een broek gekocht van G-star. Deze was afgeprijsd van €119,95 voor €15. Een koopje dus!


Bij de H&M heb ik alleen deze super leuke BH gekocht. Deze was afgeprijsd van €14,99 voor €7.



Bij de Zeeman heb ik nog twee paar thermosokken gekocht. Ik krijg namelijk erg snel koude voeten, dus deze sokken komen goed van pas. Ze kosten €2,99 voor twee paar.



Dit was de shoplog voor deze week.Zouden jullie het ook leuker vinden als ik de shoplogs als filmpje doe of is het leuker om het zo te houden?

xx
Inge

1 opmerking :