Unboxing!

Hallo allemaal!

Normaal gesproken zou ik nu een shoplog voor jullie aan het maken zijn, maar deze week heb ik niks gekocht. Gister kwam echter wel een pakketje binnen, dus in plaats van een shoplog heb ik nu een unboxing voor jullie!




Ik had niks op internet besteld, dus ik zou wel wat gewonnen hebben!


Ik heb iets gewonnen van Schwarzkopf. Ik heb met een actie meegedaan op de website van de Kruidvat waarbij de vijftig winnaars deze producten mogen testen.
 


In het pakketje zat een haarspray, een mousse, poederspray en een soufflé. Zelf heb ik nog nooit gehoord van een poederspray of soufflé, dus ik was vooral hiernaar erg benieuwd. 



Op bovenstaande foto is de textuur van de soufflé te zien. De textuur heeft wel wat weg van chocolademousse.

Ik zal binnenkort deze producten ook voor jullie reviewen. Zover ik weet is het nog niet te koop, laat het maar in een berichtje weten als ik het fout heb. (;

xx
Inge

3 opmerkingen :

  1. Ik ben erg benieuwd naar de producten! Leuk dat je gewonnen hebt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat gaaf dat je hebt gewonnen! Ben benieuwd naar de review!

    Liefs,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hier ben ik wel heel benieuwd naar! vooral die mousse.
    X diana

    BeantwoordenVerwijderen