Review: Catrice made to stay inside eye kohl kayal

 Hallo allemaal!

Vandaag heb ik een review voor jullie. Deze keer gaat die over een kohl kayal van Catrice die speciaal gemaakt is voor tightlinen: de made to stay inside eye kohl kayal.





De kohl kayal heeft een punt die naar boven gedraaid kan worden en aan de achterkant zit een soort puntenslijper waarmee de punt scherper gemaakt kan worden. Persoonlijk vind ik de draaiknop erg handig, dan hoef je niet met puntenslijpers te klooien.


Ik gebruik deze kohl kayal alleen voor mijn bovenste waterlijn. Zoals op de bovenstaande foto te zien is, geeft dit een mooi zwart resultaat.


Wat ik dan wel weer jammer vind, is dat 'ie net na aanbrengen afgeeft op mijn onderste waterlijn. Na dit schoon te hebben gemaakt, geeft de koyl kayal niet veel meer af en blijft het verder de hele dag goed zitten. Wat ik ook fijn vind, is dat na verloop van tijd er geen zwarte propjes in mijn ooghoeken zitten.

Conclusie: de koyl kayal doet wat hij beloofd: hij blijft de gehele dag goed zitten. Wat ik wel jammer vind is dat hij in het begin wat afgeeft, maar voor €2,89 vind ik 'em het proberen waard.

xx
Inge

Geen opmerkingen :

Een reactie posten