Haar update!

Hallo allemaal!! :)

Het is erg lang geleden dat ik voor het laatst wat gepost heb, sorry daarvoor. Allereerst: ik wens jullie allen een heel gelukkig 2016 toe, mogen al jullie wensen uitkomen. Daarna: het is denk ik tijd voor een haarupdate, mijn haar is in 2015 zo vaak veranderd, dat ik besloten heb een overzicht te geven van al mijn kapsel voor zover ik daar foto's van heb. Enjoy!


Ik ben 2015 begonnen met een roze underdye.



Toen de roze underdye er weer bijna helemaal uit vervaagd was, ben ik weer naar de kapper geweest om het wat korter te knippen.



Hierna heb ik de onderste laag geverfd in een gradiënt van roze naar paars.
Het is niet heel goed zichtbaar op de foto, maar dit is de enige foto die ik ervan heb.

Hierna heb ik m'n haar een beetje lichter geverfd en hightlights gegeven.Ook hier heb ik geen duidelijke foto's van, hieronder dus de beste die ik kon vinden.


Hierna was mijn haar zo'n beetje op zijn langst en heb ik (denk ik) de mooiste vlecht ooit gemaakt, geïnspireerd op Game of Thrones.Maar, ook los en in 2 staartjes kun je zien hoe perfect mooi lang mijn haar hier was. Ik hoop echt dat dit jaar mijn haar ook weer eens zo lang en perfect wordt.




 Welk kapsel vinden jullie mij het leukste staan?

Hierna heb ik het weer geverfd, dit keer een underdye gradiënt van roze naar paars naar turquoise.


 
Dit is denk ik het vetste haar dat ik ooit gehad heb, maar na een maand is het ook het minst leuke haar, omdat turquoise er gewoon niet uitwil, tenzij je het eraf knipt. Dit is dus ook wat ik gedaan heb, ik heb het "kort" laten knippen.



Een paar weken hierna heb ik m'n stijltang opnieuw uitgevonden.


Het werd herfst dus ik heb het deels wat donkerder geverfd.



De kleur vervaagde alleen wel best snel.

Aan het eind van het jaar heb ik het weer korter later knippen en heb ik de wortels nog wat donkerder geverfd en heb ik m'n haar weer wat highlights gegeven.


Op de bovenstaande foto (links = voor, rechts = na) komt de kleur niet goed tot z'n recht. Mijn haar is wat donkerder en assiger dan op de foto te zien is, ook zijn de highlights beter zichtbaar.

Ik hoop dat jullie dit haaroverzicht / haarupdate leuk vinden en er inspiratie uit kunnen halen.

xx

Inge

Geen opmerkingen :

Een reactie posten