beauty guru's

Hey,
Heb jij ook bepaalde beauty guru's die je elke dag even checkt? Ik wel, en dat zijn zowel Nederlanders als buitenlanders. Hier een lijste met wie ik allemaal volg.

www.beautygloss.nl Dit is de site van Mascha. Ze schrijft over beauty zoals in haar naam maar ook is er een knopje op haar site waar je haar persoonlijke blog kan vinden. Ook schrijft ze een enkele keer oer Fashion. Ze heeft ook een youtube kanaal 'beautygloss'.

www.beautylab.nl Dit is de site van Serena. Zei schrijft ook over beauty. Ook heeft ze wel eens een outfit of the day ertussen zitten die mij altijd heel goed bevallen. Zei draagt dingen die ik persoonlijk ook zou dragen maar dat spreekt natuurlijk voor zich. Ze heeft ook een youtube kanaal; 'beautylabnl'

www.veracamilla.nl De site van Vera Camilla. Haar blog gaat vooral over beauty maar ook is er een keer maand een fashion artikel. Ook heeft ze een youtube kanaal waar ze handige how-to's plaats maar ook roomtours. Haar kanaal is 'veracamilla'

En als laaste Nederlander volg ik ook nog Teske met www.teskuh.nl . Persoonlijk vind ik haar een van de leukste omdat ze erg grappig is. Ze plaats op haar site allemaal handige artikels inclusief filmpjes. Ook is haar vlog kanaal zeker een aanrader en die kan je vinden op haar beauty kanaal.

Van de engelse beautyguru's volg ik vooral Macbarbie07. Haar naam is Bethanie (als ik het goed schrijf). Haar filmpjes zijn altijd erg leuk en ik denk dat ze zelf ook een leuke persoonlijkheid heeft. Ze schrijft ook regelmatig over Fashion. Echt een aanrader.

Zo dat was het. Ik ben benieuwd wie jullie volgen.
Liefs, Rianna.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten