Cracking nagellak #1

Zoals je in mijn vakantieshoplog hebt kunnen zien, heb ik veel nieuwe (cracking) nagellak gekocht (; Ik ben echt verliefd aan het worden op mijn crackingnagellakjes, dus daar kunnen jullie de komende tijd nog veel van te horen krijgen. In deze post laat ik een van mijn nieuwe cracking nagellakjes zien, die ik natuurlijk allang uitgetest heb (;

In deel één: De colour base en graffi top van Bell!

Toen ik dit setje in een Poolse winkel zag, was ik er meteen weg van. Ik moest 'em gewoon hebben, de  prijs maakte me niks uit (het setje was maar ongeveer 4 euro, maar ik heb in eerste instantie niet naar de prijs gekeken). Meteen toen we terujg waren bij de camping wilde ik ze uitproberen, maar ik vond het zonde om de nagellak die ik toen ophad eraf te halen, dus ik probeerde het uit bij mijn moeder. De nagellak voldeed aan al mijn verwachtingen. Dus, toen ik het tijd vond om mijn nagellak eraf te halen, heb ik de nagellakjes uitgeprobeerd. Hier het resultaat.

Ik was vergeten om topcoat mee te nemen op vakantie, dus de zwarte nagellak was er na een paar dagen al af.. Dat vond ik best jammer aan de ene kant, maar aan de andere kant was het een goed excuus om meteen een andere cracking nagellak uit te proberen (;

Over een tijdje komt er weer een cracking nagellak post! (;

Liefs,

Inge

Geen opmerkingen :

Een reactie posten