Nagellak: Rimmel Lycra PRO #317 Coral Romance

Toen ik deze nagellak van Rimmel in een winkel in Tsjechië zag, was ik meteen verliefd op de kleur. Ik wist dat veel dingen goedkoper waren in Tsjechië, maar dat deze nagellak zo goedkoop was wist ik niet! Dit was de duurste nagellak van Rimmel die ze daar verkochten, hij was maar ongeveer 4 euro! Je kon daar ook kleinere flesjes nagellak kopen van Rimmel voor maar ongeveer 2 euro, maar daar waren geen leuke kleuren meer van (;

 Deze nagellak heeft een lekker groot kwastje, dus je was heel erg snel klaar met het lakken.



1e nagel: geen nagellak
2e nagel: 1 laagje Rimmel nagellak
3e nagel: 2 laagjes Rimmel nagellak








Zoals je kunt zien, dekt de nagellak goed na 2 keer te lakken.
Ik ben heel erg blij met deze nagellak, dus als ik volgend jaar weer naar Tsjechië ga, neem ik een hele boel mee terug naar Nederland! (:

Liefs,

Inge

1 opmerking :