Nagellak: True Lover Color 61

 Toen ik deze nagellak zag in een Vietnamees winkeltje in Tsjechië, was ik meteen verliefd op het flesje. Ik vond het flesje zo mooi, dat ik het flesje pakte en het grondig bekeek... Goud op geverfd plastic met figuurtjes.. Als je het flesje van boven bekeek, leek het net een kroontje. Ik ging het flesje verder bekijken.. Een plaatje met twee vogeltjes erop, waarvan één een touwtje in zijn snavel heeft.. Aan het touwtje zit een hartje.. Het andere vogeltje heeft een hartvormig staartje. Onder het plaatje van de vogeltjes staat True Lover. De kleur vond ik best wel mooi: Barbie Roze. De nagellak was ook nog eens super goedkoop: ongeveer 60 eurocent voor 17 mililiter. Ik kon het gewoon niet laten om te kopen..






1e nagel: 1 laagje
2e nagel: 2 laagjes
3e nagel: 3 laagjes

De nagellak dekt dus pas goed na 3 laagjes. Ik had het ook wel verwacht, want de nagellak was heel goedkoop..


Wat vinden jullie van deze nagellak?





Liefs,
Inge

3 opmerkingen :