Musthave: haarelastiekjes en armbandjes in één!

Hallo allemaal!

Eergister ging ik even bij de Action kijken. Ik heb er niet veel gekocht, maar wel hele leuke dingetjes. Ik heb bijvoorbeeld een Sally Hansen glitterlakje meegenomen voor 99 ct. Ook kwam ik hele leuke haarelastiekjes tegen.




















Of zijn het nou toch armbandjes?





















Zoals je kunt zien op de foto's kun je ze niet alleen als haarelastiekjes gebruiken, maar je kunt ze ook  als armbandjes dragen. Het is niet alleen heel handig, maar het ziet er ook nog eens super leuk uit.

De elastiekjes zijn ook nog eens lief voor je haar, omdat er geen ijzertje op zit. Ik raad ze dus ook echt aan!

Bij de Action verkopen ze allerlei verschillende kleurtjes en patroontjes. Ik heb zelf twee pakjes meegenomen. Een pakje met panterprint in verschillende kleurtjes en een pakje met allemaal verschillende kleuren roze.

Een pakje met 6 stuks kost 59 ct. Heel goedkoop dus.

Groetjes,

Inge

Geen opmerkingen :

Een reactie posten