Shoplog Groningen

Hallo allemaal!

Hier is mijn shoplog van toen ik in Groningen heb geshopt!


Kimono-achtig vestje: €7 van de New Look























Twee hipsters voor €3,99 van de Zeeman

















Opvouwbaar tasje: €1 van de Tedi
















Dove deodorant voor €2 van de trekpleister

















Herome nagelverharder sterk: €6,99 van de Etos
















MUA Undressed pallette: €5,99 bij de kruidvat
















MUA lippenstift shade 16: €2,99 van de kruidvat


















Catrice nagellak: €1 van de kruidvat


















Maybelline color tattoo: €2,99 van de big bazar


















Rimmel nagellak: €2,99 bij de big bazar (2 voor €5)
















Palmer's conditioner: €5 bij de etos
















 Rimmel nagellak: €2,99 bij de big bazar (2 voor €5)


















Mouwloos vestje: €5,99 van de Berschka



Dit waren mijn aankoopjes!

xx
Inge

5 opmerkingen :

  1. Super leuke aankopen. Mijn Kruidvat verkoopt MUA niet, zo spijtig, het lijkt mij een superleuk merk.

    NATALIA // http://my-name-is-natalia.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De voor mij dichtstbijzijnde Kruidvat die MUA verkoopt is op zo'n 50 minuten reizen afstand. Ik wist ook helemaal niet dat Groningen MUA verkocht, dus ik was aangenaam verrast ^^

      Verwijderen
  2. Hee :) Heb je de Sostrene Grene niet leeg geplunderd? Altijd als ik daar binnen wandel met het motto "nee, ik heb niks nodig", kom ik toch nog met vanalles weer naar buiten zetten (oeps)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke aankopen! Die kimono is heel tof en die Catrice nagellak is zo pretty! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die kimono is echt ontzettend gaaf ^^

    BeantwoordenVerwijderen