Shoplog Action, Xenos, H&M, e.a.

Hallo allemaal!

Ik moest vanochtend naar de tandarts. Mijn gebit zag er nog tip top uit en om dat te vieren ging ik natuurlijk te winkelen!


















Als eerste laat ik de aankoopjes zien van de Xenos.




















Droste pastilles driepak melk: vanwege beperkte houdbaarheid €0.99

















 Fisherman's Friends: €1,29

















Reep witte chocolade: €1 voor 200 gram.
















Mentos: €0.50





















 Pak chocochip koekjes vanwege beperkte houdbaarheid: €0,50




Bij de Kruidvat heb ik een flesje wimperlijm van Essence gekocht voor €2,39.

















Bij de Trekpleister hebben ze op het moment een actie voor Palmer's 1+1 gratis, dus ik heb een lekkere bodylotion gekocht die normaal €5,29 kost. Ik heb voor mijn moeder handcreme meegenomen.
















Bij de H&M heb ik hele schattige haarstrikjes gekocht voor €2,99.


















Tot slot alle aankoopjes van de Action!














 





Zetje met handdoeken en theedoeken: €2,99 (cadeautje)

















Chocolademunten: €0,59 (cadeautje)
Chocoladebiljetten: €0,64 (cadeautje)





















Notitieboekje: €1,39





















Toblerone (200 g): €1,39


















Schilderkwasten: €0.99


xx
Inge



4 opmerkingen :

  1. Leuk boekje! En die chocoladepastilles van Droste zijn lekker he!?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh die haarstrikjes zijn zo cute!!!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik kan die haar strikje niet vinden?????????????????

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Waarschijnlijk verschilt het aanbod per filiaal en zijn ze in jouw filiaal niet te koop.

      Verwijderen