Shoplog Leeuwarden SALE 12-09-14

Hallo allemaal!

Gister ben ik wezen shoppen in Leeuwarden (alweer). Ik mocht eigenlijks niks kopen van mezelf, maar aangezien de dingen die ik kocht in de sale waren, vond ik het niet zo erg.



Ik heb onder andere een heel leuk paar oorbellen gekocht bij de Etos. Ze waren afgeprijsd voor €1,50.
















Ik heb bij de Etos ook nog een hele schattige bidon gekocht voor maar €1,99.





















Verder ben ik ook nog bij de Scapino outlet geweest. Hier heb ik een prachtig paar schoenen van SM New York gekocht. Normaal kostten ze €39,95, maar in de outlet verkochten ze deze voor maar €2 (!).











Naast dit prachtige exemplaar verkochten ze ook nog Madden Girl (Van Steve Madden!) voor maar €7! Helaas voor mij was maat 40 een beetje te klein en was maat 41 een stuk te groot.


xx

Inge

Geen opmerkingen :

Een reactie posten