Shoplog Action, Zeeman, Kruidvat en Scooter

Hallo allemaal!

Vandaag heb ik voor jullie weer een shoplogje. Ik heb dit alles dinsdag al gekocht, maar heb nu pas tijd om deze post te maken voor jullie.





















Laten we maar beginnen met de aankoopjes van de Action.




















Aangezien ik na tien dagen spiegel nummer 4 kapot had laten vallen, moest ik maar weer een nieuwe kopen. Dit keer ben ik maar voor de goedkoopst mogelijke gegaan, omdat ze in mijn handen een niet al te lange levensduur hebben. Deze spiegel kostte maar 65 cent.






















Dit schilderdoek van 30x40 cm kostte maar €1,39.

















Chocoladeletter (135 g): €0,99
















En omdat ik bijna jarig ben heb ik deze rozet gekocht voor 49 cent en de eenhoornkaarsjes voor 65 cent.

















Deze geheugenkaart van SanDisk (16 GB) kostte maar €6,95.

De onderstaande kroontjes (ipv feesthoedjes) heb ik bij de Zeeman gekocht voor maar 79 cent.
















En nu de aankopen van de Kruidvat.
















Pleisters van Hansaplast: 89 cent




















Rozenwater: €1,39
















Truffelkruidnoten (225 g): €1,29

Ik heb ook nog wattenstaafjes gekocht voor 35 cent, maar die foto wil niet uploaden.

Ik weet niet of jullie het al hadden meegekregen, maar de Scooter is failliet gegaan. Als gevolg hebben ze dus 50% korting over alles (incl. de afgeprijsde artikelen). Hier heb ik dus flink wat ingeslagen.

Ik wilde al een hele tijd een nieuwe tas kopen, maar ik kon nergens een vinden die aan mijn eisen voldeed. Nu zag ik toevallig een perfecte hangen in de Scooter, dus ik heb uiteindelijk voor €15 de perfecte tas voor mij gevonden.

















Dit jurkje was uiteindelijk maar €5.





















Deze trui zit echt vet lekker en was nu maar €15.




















Ik ben echt helemaal verliefd op deze sjaal! En hij kostte maar €2,50!
















 Dit shirtje heb ik weten te bemachtigen voor maar €3,75.

















Deze broek heb ik kunnen kopen voor ook maar €15.

Als jullie ergens meer informatie over willen (of aanfoto's), laat het me maar weten!

xx
Inge

5 opmerkingen :

  1. Super leuke kleren, en wat goedkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhh chocolade letters! Die ga ik binnenkort ook maar weer even aanschaffen haha.
    Leuke blog heb je, ik volg je nu. Volg je me terug?
    xx
    www.thetravelrecipe.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O mijn god. Eenhoornkaarsjes!
    Die wil ik ook hebben!

    BeantwoordenVerwijderen