Unboxing!

Hallo allemaal!

Vandaag heb ik een unboxing voor jullie. Ik had laatst namelijk wat bij Zalando Lounge besteld. Dit is nu eindelijk aangekomen! :D

















 Toen ik de doos opende, kwam dit te voor schijn:
















Bovenop lag wat reclame. Daaronder lagen de factuur, een schoenendoos en een riempje.
















Dit riempje heeft me €12 gekost.
















Dit zijn de schoenen die ik besteld had. Jammer genoeg kan ik ze nog niet aan met dit weer, maar voor de winter zijn ze perfect. Ze zijn namelijk hartstikke warm. Hier heb ik €37 voor betaald. Verder is er nog €5,90 verzendkosten overheengekomen.

xx
Inge

2 opmerkingen :

  1. Erg schattig die schoenen! Ik heb je btw genomineerd voor de Liebster Award tag op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toffe laarsjes!
    Wist helemaal niet dat Vans dat soort dingetjes verkocht :)

    BeantwoordenVerwijderen