Shoplog Action

Hallo allemaal,

Gisteren had ik alweer een spiegel kapot laten vallen - heb nu dus 21 jaar ongeluk - dus ik moest maar weer eens naar de Action toe voor een nieuwe. Zonder make-up spiegel is het namelijk nogal moeilijk om je make-up te doen. Toen ik in de Action was, zag ik nog meer dingetjes die ik wel wilde kopen.





















Natuurlijk heb ik een spiegel gekocht. Ik had al eens eerder deze soort spiegel gekocht, maar ik had toen voor de hartvormige gekozen. Dit keer ging ik voor de ovale variant.

















Deze spiegel kost €1,59.

Verder zag ik dat ze ook bij de Action al chocoladeletters en kruidnoten verkopen. Ze zouden ook chocoladekruidnoten moeten hebben, maar die waren al uitverkocht.




















Chocoladeletter: €0.98 voor 135 g

















Kruidnoten: €0.66 voor 500 g

De kruidnoten van de Action zijn in verhouding dus goedkoper dan die van de Kruidvat.

Verder heb ik ook nieuwe pennen gekocht voor 99 ct.




















xx
Inge

4 opmerkingen :

  1. Oehh chocoladeletters en kruidnoten<3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaah ik ben ZO excited dat alle sinterklaas dingen alweer in de winkel liggen. Dat is echt mijn favoriete zoetigheid in het hele jaar. Yummm

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pepernoten! ik heb ze helaas niet gezien hier in de Action. Maar misschien heb ik er wel overheen gekeken.

    BeantwoordenVerwijderen