De eerste kruidnoten zijn al weer binnen!

Hallo allemaal!

Ik liep vandaag zo de Kruidvat binnen, omdat ik gehoord had dat de Catrice All Matt Plus foundation in kleur 010 geschikt was voor hele lichte huid en die wilde ik natuurlijk testen. Helaas voor mij is ook deze te donker (Ik ben echt heeeeel bleek). In de Kruidvat kwam ik wel kruidnoten tegen, dus die moest ik meteen kopen.

















De gewone kruidnoten kosten €0.49 en de chocoladevariant kost €1.29.

Gaan jullie ook al kruidnoten kopen of wachten jullie nog tot december?

xx
Inge

4 opmerkingen :

  1. Jaah! Eindelijk. Ik kan het hele jaar wel door pepernoten eten. Het is gewoon lekker. Ik ben ze hier nog niet tegengekomen, want anders had ik ze allang weer meegenomen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind ze ook altijd zooo lekker. We hadden net de laatste pepernoten van vorig jaar op, dus ik wilde bijna zelf gaan bakken, maar toen zag ik ze bij de Kruidvat liggen.

      Verwijderen
  2. Haha wij kopen altijd een voorraadje zodat we nooooit zonder zitten. Ik eet dit dus het hele jaar door en vind het zó verschrikkelijk lekker :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh zo lekker! Heb meteen zin om kruidnoten te eten, probeer het altijd wel zo lang mogelijk uit te stellen - blijft een december dingetje!

    BeantwoordenVerwijderen