Shoplog Bolsward!

Hallo allemaal!

Ik was vanochtend vroeg klaar op school, dus ik besloot om de bus naar Bolsward te nemen. Ik heb natuurlijk niet niks daar gekocht!
















Oogpotlood van de Etos: €1,82



De reden dat ik naar Bolsward ging, is simpel: ze verkopen er Sleek. Dat zit er namelijk in het gouden zakje.





















Natuurlijk moest ik een palletje kopen. Ik heb gekozen voor Sleek i-Divine Arabian Nights Smoke & Shadows limited edition.

















Zoals jullie op onderstaande foto kunnen zien, bevat deze palette heel veel shimmery kleuren. Ik hou echt heel veel van shimmery oogschaduw, dus ik ben natuurlijk hartstikke blij met deze palette van Sleek.


















Voor deze palette heb ik €10 betaald.




















 Naast het oogschaduw palette heb ik ook een blush en contourkit gekocht van Sleek.


















De contourkit heb ik genomen in de kleur light. Ik ben erg blij dat ik tegen deze aangelopen ben, omdat ik een erg lichte huid heb en bronzers en dergelijke al snel te donker voor me zijn, maar deze contourkit is echt perfect voor mijn huidskleur. De bronzer is matt en de highlighter is shimmery. Voor de contourkit heb ik €8 betaald.


















De blush heb ik gekocht in de kleur Rose Gold. Hij is echt prachtig shimmery. Afhankelijk van hoe het licht erop valt, is de blush roze of goud. Voor de blush heb ik €6 betaald.


Toen ik deze contourkit en blush had gekocht, had ik natuurlijk ook een mooie kwast ervoor nodig. Ik heb dus een contour/blush kwast gekocht bij de Hema. Ik heb er €4 voor betaald.
















Deze kwast van de Hema is echt super zacht. Ze hadden ook goedkopere contour/blush kwasten, maar die waren lang niet zo zacht als deze, dus de keuze was makkelijk gemaakt (;


Oja, als jullie willen dat ik (een van) deze producten ga reviewen, laat het me dan maar weten in een reactie.

xx
Inge


PS. Sleek verkopen ze bij Yorke Collections (;


Geen opmerkingen :

Een reactie posten