Shoplog

Hallo allemaal!

Vandaag heb ik (alweer!) een shoplogje voor jullie. Dit keer heb ik dingetjes gekocht bij de Kruidvat en de Etos.






















Ik zal beginnen met de twee dingetjes die ik bij de Kruidvat gekocht heb.
















De truffelkruidnoten kosten €1,25 voor 225 gram en de Jamaicaanse rumbonen kosten €2,99 voor 250 gram.


Zoals jullie misschien in een vorige post hebben gelezen, was ik op zoek naar nieuwe eyeliner. Ik wilde eigenlijks weer dezelfde gel eyeliner van Catrice kopen, maar die wordt niet meer verkocht. Ik was dus van plan om gel eyeliner van Sleek te kopen in Bolsward, maar daar verkochten ze die niet. Ik was dus maar naar langs de Etos gegaan omdat ze daar een actie hadden: 1+1 gratis op het hele assortiment van Rimmel.






De eyeliner en de mascara kost allebei normaal €9.99, dus nu had ik ze samen voor een tientje.












xx

Inge

5 opmerkingen :

  1. Altijd fijn die aanbiedingen! Ik wacht met eyeliner en mascara eigenlijk altijd op zo'n aanbieding haha, kan echt veel schelen (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou je een keer een review willen doen van die eyeliner? Ik ben er heel benieuwd naar :)
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Over ongeveer een week staat de review voor je online (;

      Verwijderen
  3. Leuk, ik wil ook wel wat pepernoten haha. Die eyeliner is volgens mij trouwens echt fijn!

    BeantwoordenVerwijderen