Review: Sleek Arabian Nights oogschaduw palette

Hallo allemaal!

Vandaag heb ik een review voor jullie. Twee maanden geleden heb ik dit oogschaduw palette van Sleek gekocht. Ik heb nu dus een goed genoege indruk om dit palette te reviewen.























Het Arabian Nights oogschaduw palette is limited edition, maar wordt nog steeds verkocht.

De verpakking vind ik echt prachtig. Na de verpakking te verwijderen krijg je onderstaande doos. De doos zelf is matt zwart en het logo is glimmend (zoals ik van Sleek gewend ben).

















 Na de doos te hebben geopend, komen je deze mooie kleuren te voorschijn. Elke kleur oogschaduw heeft een eigen naam. Alle oogschaduws zijn shimmery, op Stallion na. Valley of Diamonds is ook redelijk matt, er zitten alleen een paar gouden glitters in.

















Genie, Gold Souk en Aladdin's Lamp zijn heel erg glitterig. De rest valt qua glitterigheid wel mee, ze zijn gewoon shimmery.


















Bovenste rij (vlnr): Scherezade's Tale; Gold Souk; Aladdin's Lamp; Sultan's Garden; Hocus Pocus; Simbad's Seas

Onderste rij (vlnr): Genie; Black Magic; Stallion; Sorcerer; Valley of Diamonds; 1001 Nights

















De pigmentatie van bijna alle oogschaduws is behoorlijk goed, alleen van Gold Souk is de pigmentatie niet super. Gold Souk is daarom ook meer een oogschaduw die je over een andere oogschaduw heen zou doen om die een gouden glitter te geven. Alle oogschaduws blijven ook aardig lang goed zitten voor ze beginnen te creasen. Over het algemeen valt de fall out wel mee. Alleen bij Genie, Gold Souk en Aladdin's Lamp is er een behoorlijke fall out, maar met plakband kun je hier wel makkelijk van af komen. Wat ik jammer vind aan dit palette van Sleek, is dat het doosje moeilijk open gaat. Dit is overigens het geval met wel meer producten van Sleek.

Het i-Divine Arabian Nights Smoke & Shadows limited edition oogschaduw palette van Sleek kost €9,99. Heel goedkoop dus voor 12 kleuren oogschaduw. De prijs/kwaliteit verhouding vind ik erg goed.

Conclusie: Het i-Divine Arabian Nights Smoke & Shadows limited edition oogschaduw palette van Sleek is een echte aanrader.


xx
Inge

3 opmerkingen :

  1. Wauw mooie kleuren, ik vind het alleen jammer dat er niet bij staat waar je het pallet gekocht hebt. Maar verder top!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb 'em gekocht bij Yorke Collections in Bolsward (;

      Verwijderen