Review: Rimmel Scandaleyes waterproof gel eyeliner

Hallo allemaal,

Vandaag ga ik voor jullie de Scandaleyes waterproof gel eyeliner van Rimmel reviewen.

Ik gebruikte altijd de gel eyeliner van Catrice, maar aangezien die niet meer verkocht wordt, moest ik op zoek naar een nieuwe. Zo kwam ik dus uit bij deze eyeliner van Rimmel. De gel eyeliner kwam met een kwastje.




















Zelf ben ik niet zo'n fan van het kwastje. Het probleem ligt er denk ik in dat 'ie een beetje rond is. Als het kwastje scheef was, was het een minder groot probleem geweest. Ik geef zelf altijd de voorkeur aan een heel erg dun kwastje.





















In het potje zit 2.4 gram eyeliner. Het potje is gemaakt van plastic, wat ik echt niet fijn aan vindt voelen. Het komt zo goedkoop over.

De structuur van de gel eyeliner voelt wel goed aan. Het is niet te droog, maar ook weer niet te creamy. De kleur is ook mooi intens zwart. Het aanbrengen gaat ook erg gemakkelijk. Soms lukt het niet om in na één keer 'em geheel dekkend te krijgen.


Zie hieronder het resultaat.
















De bovenste foto is net na het aanbrengen genomen. De tweede foto is negen uur later genomen. Na negen uur is de kleur - vooral in de wing - iets vervaagd en is de wing iets gecracked. Ook is de eyeliner op sommige plekken een beetje gesmudged.


Dit is wat beloofd wordt:


Up to 24h of rich intense colour that doesn't flake, smudge, smear or run.



Deze eyeliner voldoet wat mij betreft niet geheel aan de verwachtingen. De eyeliner is na negen uur al een beetje vervaagd en gesmudged. Hij houdt het dus echt niet 24 uur vol.

De eyeliner kost €9.99. Ik vind de eyeliner dus niet echt goedkoop, maar ook niet erg duur. Voor deze prijs had ik wel iets meer verwacht.

Conclusie: De Rimmel Scandaleyes waterproof gel eyeliner is een aardige gel eyeliner voor wie niet een fortuin uit wil geven.

 xx
Inge

PS. Vanaf morgen kun je deze eyeliner bij de Etos kopen met €3 korting (;

1 opmerking :

  1. Fijn dat je er een review van hebt gemaakt! Ik wilde dit product al een tijdje kopen, maar vond hem wel wat duur. Hij ziet er mooi uit, maar ik denk niet dat hij veel beter is dan de eyeliner die ik nu heb, en die is van Essence haha. Thanks voor deze review!

    Liefs
    www.revive-style.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen