be happy

Vandaag wil ik het hebben over de meest mooiste en geweldige dingen op aarde. Dingen die god ons heeft geschonken of de meest geweldige dingen die je kan doen. Ik laat jullie weten wat ik echt een keer wil gaan doen, een soort van what-to-do list voor mijn hele leven, dingen die echt wel meemaken.



~ Met je geliefde zonsondergang bekijken.
~ Zoenen in de regen.
~ Een prijs winnen in de loterij.
~ Een dier ter leven zien komen.
~ Naar een arm land gaan en daar mensen helpen.
~ Een feestje geven wat tot het 's morgens vroeg doorgaat.
~ Een Chanel tas kopen.
~ Naar Amerika gaan.
~ Een beroemd iemand ontmoeten, maar iemand die dan ook echt heel beroemd is.
~ Naar een vintage winkeltje gaan en iets leuks kopen al zal ik er wel aan moeten wennen.
~ Op vakantie gaan met vriendinnen.
~ Een boek schrijven.
~ Naar starbucks gaan.
~ Met dolfijnen zwemmen.
~ Een jaar in het buitenland gaan wonen.
~ Een cruise maken.
~ Een dreamwedding krijgen met een prachtige jurk en een lieve man en in het buitenland trouwen met alleen familie en vrienden.
~ Een ballonvaart maken
~ Op tv komen
~ En voor een keer alles kopen wat ik leuk vind.

That's it. Deze dingen ga ik absoluut een keer doen in mijn leven. Wat wil jij écht een keertje doen? Iets waar je al heel lang van droomt maar nooit tijd/geld voor heb gehad.
Ik ben benieuwd naar jullie to-do list.
Tot de volgende keer,
Liefs, Rianna.

~

Geen opmerkingen :

Een reactie posten